Meest gestelde vragen
  1. Wat moeten we doen als we er niet uitkomen?
  2. Wie is lijstenmakerij-lijstenmaker?
  3. Hoe werkt deze online shop?
  4. Hoe kan ik bestellen?
  5. Hoe kan ik betalen en wat is IDEAL?
  6. Als u een andere lijst of formaat wenst?
  7. Kan ik een lijst of artikelen terug sturen?
  8. Ik woon in België, kan ik ook een bestelling plaatsen?
  9. Lijsten op maat: Welke maat moet ik kiezen / invoeren?
  10. Afhalen van goederen kan dat ook?
  11. Kan ik een ander afleveradres invoeren?
  12. Fouten of onregelmatigheden op de site

  1. Wat moeten we doen als we er niet uitkomen?
    Even bellen naar 010-4760630 of een mail sturen met uw vraag, ons team helpt u graag.

    [Terug naar boven]

  2. Wie is lijstenmakerij-lijstenmaker?
    Wij zijn een kunstbedrijf en onderdeel van AHB/art3000 met lijstenmakerij gevestigd in Rotterdam NL, gespecialiseerd in lijsten, schilderij ophangsystemen en verkoop en verhuur van kunst. Wij hebben meer dan 25 jaar branche ervaring, elk jaar helpen wij vele duizenden klanten met ons team. De webshop lijstenmakerij - lijstenmaker.nl is onderdeel van het netwerk AHB / Art3000. Wij staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Nummer: 24483666

    [Terug naar boven]

  3. Hoe werkt deze online shop?
    U kunt vrijelijk rondneuzen op deze site. Klik op de produkten, link, afbeelding van uw interesse of gebruik de zoekfunctie boven in als u iets niet kunt vinden. Wij hebben geprobeerd de produkten zo toegankelijk mogelijk voor u te maken via links en navigatiebalken. Kan u iets niet vinden bellen naar 010-4760630 of stuur een mail met uw vraag, ons team helpt u graag met winkelen.

    [Terug naar boven]

  4. Hoe kan ik bestellen?
    Maak een nieuwe account aan (inloggen als nieuwe klant), vul uw winkelwagentje door op de produkten te klikken. Klik op afrekenen. Vul de benodigde stappen in, tot u de bestelling bevestigd heeft. Is alles gelukt,dan ziet u een bevestiging en ontvangt u op het gespecificeerde e-mailadres een bevestigingsmail van uw bestelling. Gelieve deze goed te bewaren.

    Bestellen prints:
    (deze bestellingen lopen buiten deze shop om maar kunnen wel samengevoegd worden lees de instruktie bij print van kunstwerk) Deze bestellingen worden apart uitgevoerd van andere bestellingen in deze webshop. Facturering en levering worden eveneens apart afgehandeld, gezien dit een andere printafdeling en andere locatie is

    Prints van Foto of Kunst ophalen en meeleveren:
    Ophalen en meeleveren met uw andere orders vanuit deze shop is vaak wel mogelijk, hiervoor geeft u aan "ophalen bij de winkel". Bij meeleveren vermelden bij welke order u het wilt laten meezenden. Graag uw naam en (indien mogelijk) uw ordernummer vermelden in het veld "opmerkingen". Ophalen bestelling kan uitsluitend op afspraak (dit geldt ook voor het ophalen en brengen van bestellingen!) Voor vragen kunt u contact op nemen via onze contactpagina

    Direct verzenden printwerk:
    Direct verzenden printwerk kan meteen aangeven worden bij afronden van uw print bestelling.Ophalen en meeleveren: Ophalen en meeleveren met uw andere orders vanuit deze shop is vaak wel mogelijk, hiervoor geeft u aan "ophalen bij de winkel". Bij meeleveren vermelden bij welke order u het laten meezenden. Graag uw naam en (indien mogelijk) uw ordernummer vermelden in het veld "opmerkingen". Ophalen bestelling kan uitsluitend op afspraak (dit geldt ook voor het ophalen en brengen van bestellingen!)

    Voor vragen kunt u contact op nemen via onze contactpagina

    Direct verzenden printwerk :
    Direct verzenden printwerk kan u meteen aangeven bij afronden van uw print bestelling.

    Bestellen per fax formulier:
    Bestelling of offerte per Fax of Email met scan bestelformulieren.

    Om snel of terugkerende orders te kunnen plaatsen is het mogelijk om bij ons ook via fax of gescande bestelformulieren te bestellen of een offerte aan te vragen. Dit kunt u gemakkelijk doen door een van de onderstaande PDF documenten te downloaden, uit printen en in te vullen en via fax of email+scan naar ons toe te sturen. U krijgt van ons een bevestiging via de e-mail als uw order of offerte is ontvangen en verwerkt. Soms is het makkelijker om handmatig uw bestelling op te geven! fax nummers en verdere informatie staan op het formulier zelf.

    Klik voor downloaden van de formulieren

    [Terug naar boven]

  5. Hoe kan ik betalen en wat is IDEAL?
    Deze site ondersteunt de volgende betaalmethodes: - iDEAL – uw betaling direct afhandelen via uw vertrouwde betaalomgeving van uw eigen bank. - PayPal – slim en veilig betalen met uw emailadres, via uw PayPal saldo, creditcard of bankrekening. - Bankoverschrijving – makkelijk betalen zoals u altijd al gewend bent. - Betalen bij ophalen – contant betalen bij het ophalen van de bestelling. Bezoek uitsluitend op afspraak! Kijk hier welke mogelijkheiden wij bieden. Ideal is een online betaalmogelijkheid in combinatie met uw bank. Heeft u een online rekeningoverzicht, dan kunt u met deze inloggevens direct online betalen, via het betaalscherm van uw bank.

    [Terug naar boven]

  6. Als u een andere lijst of formaat wenst?
    En is deze niet te vinden bij lijsten op maat. of zoekt u iets specials, specifieks kunt met al uw vragen contact opnemen met 010-4760630. Ook kunt u hier klikken voor het contactformulier

    [Terug naar boven]

  7. Kan ik een lijst of artikelen terug sturen?
    Ja dat kan. Retourneren: Wanneer het artikel niet bevalt kan binnen de zichttermijn van 10 dagen met uitzondeing van maatwerk dit kan niet retour genomen worden. (zie hiervoor onze algemene voorwaarden) artikelen kunnen op eigen kosten retour gezonden worden in de originele en ongeopende verpakking. Wanneer het artikel onbeschadigd retour ontvangen is wordt aanschaf waarde van de artikelen terugbetaald. Voor bedrijven kunnen geen retouren geaccepteerd worden!! Tenzij wij in gebreken zijn gebleven. Retourzendingen Bij een retourzending dient altijd een melding verzonden te worden naar verkoper via telefoon of per email of eventueel per post. Zending dient duidelijk geadresseerd en voorzien van een bijschrift uit welke order deze afkomstig is en waarom deze retour gezonden is. Schades: We kunnen alleen retour producten accepteren die tijdens de verzending zijn beschadigd. Wij zoeken met u dan naar een passende oplossing. Bij eventuele schades dient verkoper onmiddellijk in kennis gesteld te worden. Ook dient de schade op de vrachtbrief te worden aangetekend. Geen schade gemeld op de vrachtbrief dan kunnen wij niets voor u doen! Gelieve foto’s te maken van het ontvangen product voor de verzekering. Alvast bedankt voor uw medewerking hiervoor. LET OP: verzeker de retourzending altijd!! Breuk tijdens transport is voor risico van de verzender!

    [Terug naar boven]

  8. Ik woon in België, kan ik ook een bestelling plaatsen?
    Ja dat kan. U kunt een bestelling plaatsten, geen probleem, en u betaalt geen btw als u een afleveradres heeft buiten Nederland.

    [Terug naar boven]

  9. Lijsten op maat: Welke maat moet ik kiezen / invoeren?
    Wisselijsten, Schilderijlijsten, Fotolijsten: Voor een maatlijst voert u de glasmaat oftewel de beeldmaat in, dat is de maat exclusief de lijst. Baklijsten: Baklijsten zijn alleen geschikt voor doeken op spieraam of panelen. (hier kan geen glas in) Bij de standaard baklijsten maken wij de baklijst 1cm groter dan de opgegeven doekmaten. Voorbeeld: doekmaat 30x40cm wordt Baklijst 31x41cm. Dit levert dus een speling op van 5 mm rondom het doek. Baklijsten op maat: Wilt U een exacte maat dan kunt u bij baklijsten op maat ook kiezen voor de optie exacte binnenmaat maat. Let op:! Deze staat standaard op doekmaat. Bij baklijsten met trap dient men rekening met de trapmaat te houden.

    [Terug naar boven]

  10. Afhalen van goederen kan dat ook?
    Jazeker, wij zijn uitsluitend op afspraak 24/7 bereikbaar. Ons adres is te vinden als u hier klikt. Waarom op afspraak?
    Wij moeten namelijk vaak spullen uit desbetreffende magazijnen samenvoegen voor u ze kan afhalen.
    Ook om uw wacht tijd te verkorten bij het afhalen.
    U kan bij de verzendmethode kiezen in de webshop voor Zelf ophalen. u ontvangt een bericht als het klaar staat.
    Afhalen kan op kantoor:
    AHB / art3000, Nieuwe Binnenweg 355-C 3023EJ Rotterdam 010-4760630

    [Terug naar boven]

  11. Kan ik een ander afleveradres invoeren?
    Ja dat kan. Maak in uw klant account extra adressen aan. Vervolgens selecteert u in het bestelscherm "Verander adres" om het afleveradres te wijzigen in 1 van uw opgeslagen adressen.

    [Terug naar boven]

  12. Fouten of onregelmatigheden op de site
    Natuurlijk proberen wij de site zo up to date mogelijk te houden echter het blijft mensenwerk. Komt u fouten of onregelmatigheden tegen laat het ons even weten. alvast bedankt. Aan eventuele type, schrijf of prijs fouten of andere onregelmatigheden en fouten op de site kunnen geen rechten worden ontleend.

    [Terug naar boven]